Tuesday, November 24, 2020

#1 - Kako progovoriti na engleskom?

 Moji đaci često imaju problema sa usmenim izražavanjem. Često mi se žale da sve razumeju što im se kaže ali ne umeju da odgovore. Na žalost, retki su oni koji su u prilici da putuju u zemlje gde se engleski koristi kao maternji, da pohađaju letnje škole.


Šta možeš da učiniš, u okolnostima koje ne možeš da promeniš, da bi napokon progovorio na engleskom?

1.) Odluči da se ne plašiš grešaka. To je izuzetno važno. Nema učenja bez grešaka.Dešava se i meni da ne znam neku reč ili da slušajući Škotlanđanina ili Irca, ne razumem baš sve što kaže. Znači, niko ne zna sve. Nije uvek sramota ne znati. Nije nimalo sramota grešiti dok pokušavaš da naučiš to što ne znaš. Zapamti to!

 

4 comments:

  1. Drago mi je da Vam se dopada! :)

    ReplyDelete
  2. Naradila si pošteno! Postala si prava blogerka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Da znate da mi je baš trebalo vremena, al daleko sam ja od blogerke...ovo su tek prvi pokušaji...

      Delete

Quiz Time

DO YOU KNOW YOUR TUNES?   When learning English , as I have already emphasized, music is your greatest ally. As you get to like a band/sing...